Wat vindt u van onze zorg?
Wij doen ons best om u en uw kind goed en snel te helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Dat horen wij graag, want van complimenten én van klachten leren wij.
Samen in gesprek
Wij vinden persoonlijk contact belangrijk. Daarom proberen wij klachten altijd eerst in een gesprek met u op te lossen. Lukt dat niet, dan kunt u gebruikmaken van de officiële klachtenregeling (Wkkgz).
Onze klachtenregeling (Wkkgz)
Praktijk Schoone is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg (KPZ). In de folder hieronder leest u welke stappen u kunt ondernemen bij klachten.
👉 Download de folder klachtenprocedure (PDF)
Hulp van Jeugdstem
Wij hebben een klachtenfunctionaris in ons team waarbij u terecht kunt. Cliënten kunnen ook terecht bij Jeugdstem. Dit is een onafhankelijke vertrouwenspersoon die met u meedenkt. Samen kijkt u naar uw situatie en kunt u, als dat nodig is, uw klacht indienen bij Klachtenportaal Zorg.
Algemene voorwaarden KPZ
De actuele voorwaarden en reglementen van Klachtenportaal Zorg vindt u hier:
👉 Algemene voorwaarden KPZ
Meer info?
Heeft u vragen of wilt u meer weten? Neem gerust contact op met ons team.